نحوه خرید تتر
نوشته شده توسط : ipooshak

نحوه خرید تتر یا ارز های دیجیتال دیگر شامل مراحلی می باشد به این صورت:

  1. یک حساب آنلاین باز کنید.

اولین قدم برای خرید و فروش هر نوع ارز رمزنگاری شده معمولاً افتتاح حساب با کارگزار است که از دسترسی به بازار با سکه یا توکن که به آن علاقه دارید. کارگزاران رمزنگاری تقریباً به همان شیوه کارگزاران سهام کار می کنند زیرا یک کارگزار رمزنگاری مجاز به خرید و فروش سکه از طرف شما است.

نحوه ی خرید تتر

واسطه ای که انتخاب می کنید تجربه تجارت شما را تعیین می کند. در اینجا چند ویژگی وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید وقتی فکر می کنید با کدام کارگزار می خواهید کار کنید:

بستر معاملاتی:

اگر یک سرمایه گذار جدید هستید، ممکن است تجربه کارآمدتری را ترجیح دهید. اگر تاجر پیشرفته تری هستید، ممکن است یک پلتفرم تجاری با ابزارهای نمودار و تجزیه و تحلیل زیادی بخواهید.

خرید تتر

دسترسی به دارایی:

اگرچه بیشتر کارگزاران به شما امکان می دهند در ارزهای بزرگ مانند تتر و بیت کوین سرمایه گذاری کنید، هر کارگزار لیست خود را از altcoins برای ارائه انتخاب می کند. قبل از انتخاب کارگزار، پیشنهادات را مرور کنید تا مطمئن شوید قادر خواهید بود در همه ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود سرمایه گذاری کنید.

هزینه ها و کارمزد ها:

 برخی از کارگزاران ممکن است از خرید ارزهای رمزنگاری شده از شما هزینه یا کارمزد دریافت کنند. حتماً درباره برنامه حق الزحمه هر کارگزار تحقیق کنید تا بدانید هر بار سفارش خرید یا فروش ، چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد.

  1. خرید کیف پول

بعد از انتخاب کارگزار و باز کردن حساب خود، باید کیف پول انتخاب کنید. کیف پول خصوصی نوعی سرویس یا دستگاه فیزیکی است که مجموعه ای از کلیدهای خصوصی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از آنها برای ذخیره ایمن سکه ها یا نشانه های خود استفاده کنید. 2 نوع عمده کیف پول وجود دارد:

مراحل خرید تترذخیره داغ (hot storage) :

کیف پول های گرم کیف پول های رمزنگاری دیجیتال هستند که به دسک تاپ یا تلفن همراه شما متصل هستند. برای دسترسی به سکه هایتان باید کیف پول داغ به اینترنت متصل شوند.

ذخیره سرد (cold storage) :

کیف پول های سرد دستگاه های فیزیکی هستند که ارزهای دیجیتال شما رو مثل تتر به صورت آفلاین نگه می دارند. در حالی که کیف پول های سرد در مقایسه با کیف پول های گرم امکان دسترسی به تعداد زیادی سکه را ندارند ، حداکثر سطح امنیتی ممکن را برای سرمایه گذاری شما فراهم می کند. ما توصیه می کنیم سکه های خود را در یک کیف پول سرد فیزیکی ذخیره کنید، که در مقایسه با کیف پول گرم از پشتیبانی عالی برخوردار است. در زیر چند کیف پول سرد مورد علاقه ما را کاوش کنید.

  1. خرید خود را انجام دهید.

تتر

پس از انتخاب کیف پول و تأمین اعتبار حساب کارگزاری خود ، وقت آن است که اولین سفارش خود را برای خرید تتر انجام دهید. مانند خرید یک سهم، کارگزار شما احتمالاً طیف وسیعی از گزینه های سفارش را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید برای کنترل قیمت پرداختی برای هر سکه استفاده کنید.

جمع بندی

یکی از سایت هایی که خرید تتر رو امکان پذیر کرده است، سایت و اپلیکیشن تترلند می باشد. تترلند مراحل خرید تتر رو به صورت کامل تشریح کرده است. هدف مجموعه تترلند، ایجاد بستری امن برای مبادله جفت ارز “تتر/ریال” جهت تامین سرمایه لازم برای ورود به دنیای ارز رمزنگاری شده است. ما در تترلند تلاش می‌کنیم تا با امنیت کامل، سرعت بالا و ارائه بهترین نرخ مبادله، بالاترین میزان رضایت را در زمینه خرید و فروش تتر برای همراهان عزیز خود، ایجاد کنیم.





:: برچسب‌ها: نحوه خرید تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: